注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

错别字后援会

【此博客已长期不更新...】-

 
 
 

日志

 
 

09.1.10~双子宜家一夜游~XD  

2009-01-12 21:51:09|  分类: 个人日记~ |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

寻晚收到邀请~~

好开心!今晚可以同主人一起去宜家家私~~~

算我OUT~其实我从来都无去过宜家...= =|||||||||

6点几,我煲好药饮完之后匆忙出门,结果发现要主人等了....= = 5好意思的说...

之后就去楼下车站搭车去火车东站...架车焗到44吓...

到站之后先发现,原来自己屋屋有车去天汇城的....

然后经过一条好多车D车又开得好快既马路,跟住主人入左宜家~~(未入到去之前就已经见到宜家门口D人几乎都系人手一只雪糕的= =||||||真厉害)】

入到宜家..发觉可能今日系10年一次大特价既最后一日,所以人流超多,搞到要分批入...

等左一阵,我地就如得去啦~边行边见到好多新鲜既野~~真系好得意噶!!

D套间设计好正啊~~~Lum到我爆啊~>///////<

之后见到好多好萌既餐具同杯~D颜色好可爱~如果距地5系大部分都系玻璃,我实只只都拿起来睇噶!!!

落到下一层~见到好多好多公仔同小朋友玩具,好过瘾噶~~~

系主人介绍之下,我买左排好有魂既彩色笔~(9.9有6支啊,仲要系双头噶!好抵!)

有个太阳外形既灯罩,好可爱!!仲有本用布料做既公仔故事书,萌!!!仲有颜色好PP既环保袋~

最印象申刻既就系到E+都忘记5到既果种好SWEET既香味~~恩~因为有一度系卖香薰既~所以D味可以传到好远~

哈哈~行果D,见到好好多种干花卖,忽然比我见到朵牡丹。= =+5G点解我第一时间就林起肥毛了~~咔咔~(貂蝉同学嘛~~)

其实我仲见到好多好多好多好多好有趣既野噶~~哈哈~~搞到我系宜家度周围走,好似乜都未见过甘~~=3=

用左2个钟左右,终于行到去俾钱果度,有D后悔剩系买左排颜色笔~不过无计..就算想买翻之林过想买既野都5比行翻转头..主人话斋“你自己重新行多次啊!我系出面等你”...囧,米搞了~~费事我又心大心细一大轮..=3=

比钱果阵仲比个收银员笑= =||||||因为距听到我同住人DRP对话,甘系啊嘛,筛左4蚊车费来到呢度,一个买左排笔,一个买左2套杯=3=

比完钱,主人就开始怨念5蚊果个热狗+汽水(汽水免费续杯的说~)不过因为太多人排队买啦~(条对超长的说..

于是唯有放弃~~~

行出宜家果阵,同样见到既一个场面--------几乎人手一个雪糕(宜家雪糕1蚊个= =)

Then,我地行左过去天汇城...

恩恩!比我发现一间店,D野又系好得意,颜色好靓~恩~~好开心,买左只好萌既羹~(红色噶!)

原先系想去吃味千拉面噶~点G里面超多人,而且果头D消费都比较高,所以决定去北京路吃~=3=

于是去搭地铁....OTL票居然系4蚊....买完票之后我同主人都后悔了...搭车先系距一半= =

系架地铁里面,我见到一个好可爱既小朋友~距系我身边郁来郁去~~面仔肥嘟嘟,眼大大~我几鬼想捏距~~(如果5系距妈妈系度既话)

......................

.............................

冒住寒风,我地去多星城对边栋大厦2楼果间日禾(-----= =之前写错了OTL)寿司度吃野~~

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+

 

 

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+

 

哈~真有缘,距然系里面撞到阿蛋同距D F~

于是我地件左一张靠后既台,张台好大,就得我地2个坐...我林再坐多3、4个人都仲得啊~

好肚饿..点餐果时我用左好多时间..因为花多眼乱..= =|||||||有时我发觉我自己都几无主见的说=3=

等左好一阵...终于可以开餐了~好幸福~~因为个面好大碗,上面又有好多料(虽然鱼板先得一块=3=)

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+-------------好大...

 

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+---主人点的寿司~~------(旧腐皮好甜的说=3=

 

...................

庆幸既系,好彩我同主人边吃边倾计....所以慢慢吃先好勉强甘吃晒D野...

分量好大啊~!!!都算抵既~咔咔

(讲真..其实真系饱到我地44吓,系未吃晒既情况底下...)

吃完晚饭都10点几了..恩~有少少遗憾...于是贯彻饭后要企半个钟头!于是我地起程翻屋企~

.........................

出面真系超级冻啊~D风吹埋黎..我都要将对手收系衫袖入面...

我地行左去前一D个车站~·之后就讲88啦哇~

行到去文德路个车站~好快就有车~顺势我好快就翻到屋屋~~~

点G我到家主人居然都仲未上到车= =汗啊!因为驾车比前面驾车挡住左,D客都未反应到有车,个司机开走左了,仲尧连续2次都系甘~~天啊!搞到我几鬼担心~又5系5G已经好夜了...

好彩最后距都上到架比较空既车~平安到家~~=v=

...............

ALL RIGHT~甘就可以讲句,今日完满了的说~咔咔

今日超超超开心啊!!!!终于去到宜家了~又见到甘多好野~又吃得甘饱~幸福啊幸福!!!*****

=3=晚上居然兴奋到系张床度滚左好耐先训得着..=3=

妈妈大人先话,“甘兴奋做乜啊!再5训听日你5G醒迟到你就弊了.....”

.................

(*^__^*) 嘻嘻……

甘真系好过瘾既一晚啊嘛~好期待吓次再去宜家,5G到时系同边个去捏~~~(傻笑

 

*****************

最后:系今日既收获XD

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+

 

09.1.10~双子宜家一夜游~XD - 千雨 - +下克上+

 (↑今日先用手机影的....     白色小围巾,小岚和小新收到的小礼物~铅笔..宜家度比你记野用的..好细支.....= = *  红色匙羹,好萌哇~还有就系林落其实车费都抵翻既果排笔,=3=)

 

 *************************

**********************

 

 

 

以上

 

 

  评论这张
 
阅读(36)| 评论(11)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018